subota, 20. lipnja 2015.

# Talk Time; - ' Season O7 ~ Episodes O1, O2, O3 & O4 '

Hej blogeri! c;

- Još uvijek me nije Dora reklamirala, a obećala je. "-.-

- Na ovoliko postova, svaki od njih nema nijedan komić. ;''[[
- Nadam se da će neko ' naletiti ' na moj blog, pa kommati, ali ovako, sigurno neće.
- But, hey, ' Keep Calm jer nada poslijednja umire! '
- PS; Sorry što nisam 12 dana pisao posta, a obećao sam, jer sam bio kod dajdže i ujne, a tamo nisam mogao pisati postove, duga je to priča, ali nadam se da razumijete.
- Nego, da ne odugovlačim, hajde mi da krenemo na post!



• Pričat ćemo o sezoni 7. Priznajem da sam odgledao samo prvu epizodu, ali znam o čemu se radi. ;']
• U prvoj epizodi, koja se naziva ' The Alfea Natural Park ', Faragonda pokazuje Winxicama i Roxy prirodni park koji je ona napravila kako bi sačuvala poslijednje jedinke Vilinskih Životinja, odnosno ' Fairy Animals '. U parku su se svi odlično proveli, osim Kika, kojem su životinje neprestano krale mrkve / šargarepe. Sve je bilo dobro i svi su se super zabavljali, dok nije došao neki orao, u biti ' orlica ', koja je odnijela sve Vilinske Životinje iz parka. Već možete pretpostaviti tko je to bio, naravno, Kalshara koja je promijenila oblik. Ona i njen brat, Brafilius, u svojoj pećini držali su zatočene sve Vilinske Životinje, a njihov cilj je da ih sve uhvate kako bi zavladali Magičnom Dimenzijom, ali Winx će ih, naravno, spriječiti u tome, zar ne?


• Nisam mogao odgledati ostale epizode, nema mi zvuka na kompu kod kuće, a ionako nisam bio tamo. Dajdža i ujna / Ujak i ujna / Dajdža i dajdžinica / dajnica, svejedno, imaju WiFi, ali on stalno blokira pa nisam mogao. Pogotovo Dailymotion, gdje su linkovi upućeni, a YouTube malo manje, a ionako opet ne bi bilo zvuka, bar ne glasnog, jer moj mali rođak / nećak, dajdžin i ujnin sin, mora spavati po danu i bilo kakva buka ga može preplašiti i probuditi [[mislim, beba je, znate kako to ide, xD, hehehe]].

• Samo znam da se Faragonda u drugoj epizodi podmladila, ili je to samo bio ' flashback ', odnosno sjećanje, nisam siguran.
• U trećoj epizodi, Winx su dobile Butterflix, imam sve slike pojedinačno, ali neda mi ih se sve stavljati, sorry, pa ću ovako, ' spojeno ', objaviti svih 6 [[opet nema Roxy! Glupost! Slažete li se sa time?]].

• Butterflix se nekima [[tačnije, većini ljudi]], ne sviđa, ali meni je baš furka! "-.- [[ako ne znate šta je furka, to je nešto kao cool, xd]], svako ima svoje mišljenje, jel' tako?
• Bit će ovo, čini mi se, dobra sezona. Ni šesta nije bila loša, ali peta... Tu se nema šta reći osim; ' PREPREPREGLUPO, BEZVEZE I BEBASTO! '. Inače, evo slike;


Evo svih 6 zajedno, a našao sam i GIF animaciju tog nekog ' Butterflix plesa ', pa ću i nju objaviti! ♥

Evo animacije. Tek sad sam primjetio da je u ćošku logo ' WinxClubEpisodios' bloga, nadam se da se neće ljutiti! ♥

• Nego, da se vratim na stvar, znači u trećoj epizodi, Winx su dobile Butterflix, ali još nešto; povezale su se sa tim ' Fairy Animalsima ', tj. Vilinskim životinjama! Našao sam i njihova imena, a i šta su oni zapravo, xD!


Elas Bloomin jednorog
Shiny
Stellina ptica, odnosno feniks, ne onako kao Darkar, nego ' dobri ' feniks, shvatate
Amarok
Florin pas [[tako piše na Winx Wikii, no meni izgleda kao vuk, jer je dosta velik!]]
Critty
Musina mačka [[Critty bi više stojalo ovoj vjeverici od Tecne, po mom mišljenju]].
FlitterTecnina vjeverica

SquonkAishin yeti, prema Winx Wikii, to je kao ' Sniježni Čovjek ', znate već! A ja prvo bio napisao ' čupavac ', xD!

• Nadam se da ste naučili nešto novo o sedmoj sezoni u ovom postu, jer eto, on se bliži svom kraju !
• Nezz šta više da kažem, osim - BB! xD

4 komentara:

  1. Hey prvo da kažem tko sam ja: ja sam Arijana sa stranice na facebooku Winx Club Teen Girls, i bloga www.adventureworld.bloger.hr (posjeti i komaj please) žao mi je što nemaš više komova, mrzim doć na neki ovako dobar blog ono nitko ga ne posjećuje -.- ja još nisam počela gledat 7. sezonu jer nema na engleskom nego samo grčki i hebrejski što me jako živcira pa moram čekat čula sam da će na engleskom doć na jesen. Meni je butterlix isto baš zakon, jest malo bebast a meni kao gothicarki to onda još više ide na živce, ali to ime i sve to je tako zakooon! Znači Squonk je yeti? To nisam znala, a on mi je baš sladak! (: Malo su glupo tjst. jako glupo napravili da je Shiny Feniks. Feniks je samo jedan i on je egipatsko-kineski bog! (sad bih ja tu digla pobunu da ne mogu tako s bogovima ipak sam ja svebožac i sve to ono sad bih se ja tu pobunila da se samo jedan Feniks ustao iz pepela bla bla da ne pričam sad o tome) ugl. to je sve, ajde barem sat ti ja komala i please posjeti moj blog: www.adventureworld.bloger.hr i to je sve bb

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hejj... Hvala ti što si kommala... Redovno pratim tvoj blog, sada ću da ti uzvratim. Tvoj, Dorin & Čopin tj. Slatkin blog mi se jako sviđa. ♥
      Komentiraj i druge postove, ako možeš... Ako želiš reklamiraj me na facebook stranici..

      Izbriši
  2. Sviđa mi se tvoj blog, iako vidim da još nemaš nekih poseebnih gadgeta ni ništa, ali mislim da će oni s vremenom stići, ako želiš bilo kakvu pomoć slobodno me pitaj u kommu, ako ti treba dizz i to se da srediti, a možeš me i na fejsu u porukama pitati: facebook.com/karlovukelic1D :) Ja Winx više ne pratim toliko, ali opet je taj crtić obilježio moje djetinjstvo. Meni se sviđa ime transformacije, Butterflyix, ali mi se sama transformacija baš i ne sviđa. Iskreno mi je glupo što Bloom ima jednoroga, a i Stellin feniks mi je skroz glupa ideja. Sviđa mi se Florin pas i Tecnin zeko (ne sviđa mi se baš ideja ljubičastog zeke i roze macem ali dobro). Eto, ja se malo raspisao, ako imaš vremena posjeti moj blog (nije o Winxu, ali je prije bio, pisao bi ja i sada o Winxu da sam obavješten o ičemu haha) little-club.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ti, Karlo! Posjetit ću tvoj blog kada budem imao vremena! Nadam se da ti se sviđa novi dizz. Ako budem trebao bilo kakvu pomoć, pitat ću te. A što se tiče tih gadgeta & widgeta, šta već, ja sam ti novi ovdje i baš sam amater u tone, heheh... PS; moram da te ispravim, obožavam to da radim, bez uvrede xD; Tecna ima vjevericu & speluje se ' Butterflix ', bez ' y '. ♥

    OdgovoriIzbriši