subota, 6. lipnja 2015.

- Exclusive; SEASON 7 Premiere Greece 24th May 2015 ! ♥ ♥

- Evo i ja sam konačno odlučio pisati novi post.
- Nisam pisao ništa u maju, nisam imao ideja, a niti vremena zbog škole itd. ♥
- Ali sada će ubrzo početi raspust i bit ću aktivan i stalno postavljati nove postove.

- Pa, da ne odugovlačim, ugl. žao mi je što dugo nisam objavljivao, ali eto... Šta se tu može? xd

• POČINJEMO SA JEDNOM NOVOSTI KOJU MOŽDA NEKI NISU ČULI;
• U Grčkoj je bila premijera 7 sezone Winx Club-a! ^^
• Pa, hajde da analiziramo epizodu! (;

Prije svega; na Winx Wikii sam našao mnogo slika Magičnih Ljubimaca koje nmg postaviti, pa evo link; ' http://winx.wikia.com/wiki/Fairy_Animals/Gallery ' ♥♥♥
x Epizoda se zove ' The Alfea Natural Park ', što bi u prevodu značilo nešto kao ' Alfein Park Prirode ', ili ' Prirodni Park u Alfei '...

x Novi intro / opening / uvodna špica / uvodna pjesma - kako već, hehehe... [';
x Uvodna pjesma zove se ' We Are Magic All The Way ', tj. ' Mi smo svakako magične ', tako nešš. ;'3
x U intru se pojavljuju magični ljubimci. ;*
KO JE ONA? 


x Zahvaljujući Dori sa winx24, downloadovao sam epizode i odgledao ih, saznao sam da je ovo na slici, vjerovali ili ne - Faragonda, tako je izgledala kad je bila mlada. ♥
x PS; Za 6 dana počinje raspust. Možda bude novi post do tada. :')
x Nemam više šta pisati, očekujte mnogo postova i informacija tokom raspusta, a do tada, ßß.


Nema komentara:

Objavi komentar