ponedjeljak, 8. lipnja 2015.

• Kako planiram voditi blog •

- Ovako; pošto sam blog dosta 'zapustio' i mnogo mi je žao zbog toga, odlučio sam da ga malo uredim. PS; Dora sa winx24 mi je rekla da će reklamirati blog u svom novom postu, hvala ti puno! ♥♥
- Očekujem mnogo kommića; ali hajde da počnemo sa onim zbog čega i pišem post.
- Kao prvo; uvest ću 'rubrike', kao što to imaju drugi blogovi.

                                                                 ↓↓↓↓↓↓↓
# Prva rubrika bit će ' STORY TIME ' i tu ću pisati priče, ali neće uvijek imati veze sa Winx. Evo, već pišem jednu, ima magije i ona ima jak uticaj, ali ništa o Winx vilama. Postavit ću ja nju na blog, ali nmvz. Hajmo mi dalje! ;']]

# Druga rubrika bit će ' QUIZ TIME ' i tu ću svrstati sve kvizove kao npr. koliko dobro poznaješ Winx itd. Kvizova će na raspustu biti najviše. ^---^



# Treća rubrika bit će ' IMAGINATION TIME ', a tu ide sve što sam ja izmislio a da ima veze sa Winxom. Tu će ići moja izmišljena 8 sezona i spinoff [[znam da je rano, jer je 7 tek počela, ali kod je sve zbrzano]]. 


# Četvrta će biti ' TALK TIME ', gdje ću govoriti o novim epizodama i vjestima o Winx koje izađu. ;'3


# Peta i poslijednja bit će ' DESIGN TIME ', tu ću govoriti o pjesmama, dizajnu, i tome slično, a sad idem gledati 7 sezonu - epizodu 1, zahvaljujući Dori, a čim odgledam pišem post o mom mišljenju za nju. c;

Nema komentara:

Objavi komentar