srijeda, 15. srpnja 2015.

#TalkTime - Brzi večernji post (SEASON 7 EPISODE LIST) + #DesignTime

- Hejj. Dobra večer svima, evo i mene! Hvala Arijani & Karlu što su mi kommali post, 2 komentara, pa i to je nešto za ovaj moj blog! xD
Drago mi je da je makar neko komentirao!

Ovo je post o sedmoj sezoni..
''Ta, o čemu drugom, naravno?'', pitate se sigurno!
- Ali ne neki običan post! Nije da se hvalim, ali od ono malo aktivnih Winx Blogova na našim prostorima ja sam prvi koji ima LISTU EPIZODA SEZONE 7!


Nisam siguran da li je official, tj. prava; međutim, objavljena je prije nego što je sedma sezona počela da se emituje, pregledao sam i imena prvih devet epizoda koje su do sada izašle su tačna, zašto onda nebi bila i od ostalih? Zar ne? xD


- Imena su veoma čudna & bebasta te ' ne maštovita '. Pročitajte, ako vas zanima slobodno, ali na sopstveni rizik! Ja sam prevodio sa engleskom. Riječi sam pisao kako se čitaju (npr. ne 'Winx', nego 'Vinks', shvatate?) xD.

1. The Alfea Natural Park (Prirodni Park Alfeje)
2. Young Fairies Grown Up (Mlade Vile Odrastaju)
3. Butterflix (Baterfliks)
4. The First Color Of The Universe (Prva Boja Univerzuma)
5. A Friend From The Past (Prijatelj Iz Prošlosti)
6. Adventure On Linphea (Avantura Na Linfeji)
7. Beware Of The Wolf(s) (Čuvaj(te) Se Vuka/Vukova)
8. Back In The Middle Ages (Povratak u Srednji Vijek)
9. The Fairy Cats (Vilinske Mačke) Ovih 9 je već izašlo i 100% su tačne!
10. Winx Trapped (Vinks su zarobljene)
11. Mission In The Jungle (Misija u džungli)
12. A Fairy Animal For Tecna (Vilinska životinja za Tehnu)
13. The Unicorn's Secret (Tajna Jednoroga)
14. Tynix Transformation (Tajniks Transformacija) Winx dobijaju Tynix/Tajniks
15. The Magic Stones (Čarobno Kamenje)
16. Retutrn To Paradise Bay (Povratak U Rajski Zaliv)
17. Lost In A Droplet (Izgubljene U Kapljici) ???
18. Banana Day (Dan Banane) OMG!
19. The Magix Rainbow (Medžiks Duga)
20. Baby Winx (Bebe Vinks) POSTATI ĆE BEBE? OMG!! "-.-
21.  It's A Crazy, Crazy World (To Je Lud, Lud Svijet) WHAAT?
22. The Kingdom Of Diamonds (Kraljevstvo Dijamanata)
23. The Secret Of Alfea (Tajna Alfeje)
24. The Golden Butterfly (Zlatni Leptir)
25. New Magic Harmony (Nova Magična Harmonija)
26. The Power of The Fairy Animals (Moć Vilinskih Životinja)

Također ste mogli primjetiti sasvim novi dizz, slika je preuzeta sa bloga ' Winxice MFF ' ili nešto tako, pa je uređena, nadam se da se autorica neće ljutiti, vidjeo sam taj blog kod Dore. ;'3
Dizz je sa PNG slikom od Daphne i piše ime mog bloga (koje je predugo, nezz kako ga promjeniti, napišite please u komentar ako znate!

Eto, to je to! Kommajte mi mišljenje o ovim groznim imenima! Winx je iz dana u dan sve gori... Ali ja ga neću prestati voljeti baš zbog bloga! BB! Pripremam nove postiće, to tada pozz & KEEP CALM!

2 komentara:

  1. Hmmm....pa meni imena nisu loša na engleskom, ali meni je sve grozno kad se prevede. Onda zvuči čudno. Zar će Winx postati bebe u ovoj epizodi? Čudno... Možda se vrate u svoju prošlost pa tako to bude nezz. Jao meni će sedma sezona biti super jer ja obožavam povijest i ako sve bude kako treba bit će super. Samo ako bude bilo nekakvih pogrešaka..... Npr. u 6. sezoni kad su išle u Egipat a ja opsjednuta Egiptom a one u onoj odjeći koja uopće nije za Egipat....Htjela sam ih zadavit haha ali ostalo je bilo ok. Ugl. to je sve a sad idem pročitat što si ti meni komao na mom blogu ;) bb by:Liar_Arijana_King Tuth

    OdgovoriIzbriši
  2. Hejj, Ari! Thanx na komiću! ♥
    Ma i meni je ok sedma sezona, ali imena! Brrrr! Ja se također čudim da će Winx postati bebe. xD
    Ne bih rekao da je ovo fanfic, jer je prvih 9 imena tačno, a objavljeno je prije nego što su izašla, hahaha...
    A ima još nešto u vezi Muse što mi se ne sviđa! To će bit' u slijedećem postu, BB do tada! :D

    OdgovoriIzbriši