četvrtak, 16. srpnja 2015.

#TalkTime - Nickelodeon VS. Rai

# Hej. ^^

Evo pišem novi post i mislim da će biti jako dug. ;')
Ali prvo, da znate da mi je jako žao, ponovno nisam pisao skoro mjesec dana, ovaj post pripremam već odavno, ali nikako da završim . ;'(
Obrisao sam post 'Nevjerovatna činjenica', jer je ta stranica obrisala album (ako je uopće itko čitao taj post). Isto tako, žao mi je Dora & Arijana što sam dosadan, te što ide post za postom, ali eto kad imam i vremena i inspiracije! Ovaj post pišem 1-2 mjeseca i sad je konačno gotov!

- Znači; HVALA ARIJANA, DORA & KARLO JOŠ JEDANPUT! Nego, hajde da pređemo na stvar!!

Neće dole da se postavi slika, ali nmvz!
Zbogom zauvijek! 2005 - 2013! Nedostajat ćete nam! ♥
Zašto baš vi? Želimo druge pixije nazad!! (2013)
Zbogom zauvijek! Musa & Riven! NEEE! NEEE!
Zašto? (2004-2013)

Doviđenja, Musa u crvenom! Nedostajat će nam tvoj stari outfit!!
(2004-2009)
Zbogom zauvijek, Nickelodeon!
Nećeš nam nedostajati! ;'3 xD
(2011-2015)!!!

Zdravo DuArt! (on je sad umjesto Nicka zadužen da sa Raiem radi S07)
Svi se mi nadamo da ćeš biti dobar (barem bolji od Nicka!)
(2015)
- Inače nisam mogao naći logo, nezz koji je pravi ima ih na tisuće!
Želim da pišem o Nicekelodeonu i o mom mišljenju o tome šta je "uradio" Winxu. Da ne odugovlačim, odmah da počnem. xD
Zna se da nije ništa dobro, zar ne? [[';
- Po meni je najbitnije to da je Winx prije bio namijenjen djeci od 4 do 14 godina; a sad je namijenjen djeci (prvenstveno djevojčicama), od 5 do 8 godina! Mislim stvarno!
A zatim na red dolaze pixiei, pa CGI, pa ufff...

Nešto najbitnije je to da je rečeno da kad se vila jedanput poveže sa pixiem, njihova veza ostaje... Zauvijek!
- Ali, ne! Tu je ' PoP Pixie ', u kojem se Digit & Tune uopšte ne spominju, za razliku od Caramel & Cherrie, koje su megapopularne. Nisam imao ništa protiv crtića ' PoP Pixie ' kao spin-off serije za Winx! "-.-
Negdje sam pročitao da se Digit zaglavila u drvetu i nije mogla izaći i onda je Tecna upoznala Caramel. (BAAAH!)
- Međutim, za Tune (koja me jako nervirala, ali Cherrie me nervira još više), ne piše zašto je
' napustila ' Musu.
Najgore je to što je Musa jako, jako ne uredna, a Tune, kao pixie manira, učila ju je kako da sređuje svoju sobu i tako to. xD
- A Tecna & Digit; obje su voljele tehnologiju i stalno su se igrale zajedno. A Caramel? Caramel radi u poslastičarnici / slastičarnoj (kako već, ono čudo gdje se prave kolači), a ima moć supersnage. Čak ni te 2 stvari se ne slažu, a kamo li to da ona bude Tecnin pixie. Još joj Tecna tepa - ' Cara ' ju zove! Fujjj!!
A Cherrie? Najbogatiji pixie u Pixievillu (Pixie selo će sigurno zamjeniti tim... uff!), te ima moć vremena... PA HAJDE SAD VI, NICKELODEONOVI FANOVI, RECITE MI: KAKVE VEZE VRIJEME (ne ' Time ', nego ' Weather ', tj. ono kao kiša, snijeg...), ima veze sa Musom & njenom NE UREDNOSTI? -.-"

- Musu su upropastili. Još jedna stvar koja mi se na njoj ne sviđa jest BABY PINK! Tu se u potpunosti slažem sa Čopi & Slatki Bogatašice sa bloga ' WinxBloomMusaSimmers '. Šta se desilo sa crvenom iz Magic Winx & Charmixa? Pa može proći i žuta iz Enchantixa & ljubičasta iz Believixa. Sasvim je OK što je dobila dugu kosu, čini mi se mnogo ljepšom, ali Winxice da postoje u stvarnosti imale bi 27 godina (osim Stelle, ona ima 28, a Roxy 23), a u Sezoni 7 imaju 23. Zamislite sad da vidite DVADESETTROGODIŠNJAKINJU koja nosi PINK, PINK & SAMO PINK? Sve Winxice to nose. STELLA URAZUMI SE I POČNI PRAVITI CRVENO I LJUBIČASTO!!!

Taj Nickelodeon je u potpunosti zaslijepio Iginia! Koliko je samo maštovit bio nas Mr. Straffi, dok nije došao red na Nick, koji se toliko da tako kažem, nafurao na to da upravlja Winx Clubom, da je počeo da naređuje jadnom Iginiu da pravi ogromne promjene! Sva sreća da je ugovor bio potpisan na samo sezone 5 & 6, te da je licenca izgubljena. Isti slučaj bio je i sa 4Kids verzijom, ali na čuđenje drugih Winxera, meni je 4Kids verzija sasvim ok. Čak mi se čini nekako zanimljivija nego Rai-eva, jer je toliko toga izmjenjeno, tj. ' poboljšano ', bar ja tako mislim, a ja uvijek govorim da svi imaju pravo na svoje mišljenje, je li tako? ;'3

                                            - Opet nešto što se tiče jadne Muse, a to je:
                                                                                ↓↓↓
                                                                                ↓↓↓
                                                                                ↓↓↓
                                                                                ↓↓↓

- RIVENOV ODLAZAK NA KRAJU SEZONE 6!
Izvinite na izrazu, svi tako misle u sebi, a ja ću to da napišem: SEZONA 5 JE OGROMNO S#*NJE. ^^
Međutim, šesta mi se činila super sve do epizode kada je Selina poslala biće po imenu Rumpelstiltskin (lik iz bajke Braće Grimm, po hrvatskom jeziku njegovo ime bilo bi Cvilidreta) da uzme Musin glas... Tada je Riven jednostavno otišao i nije se više vraćao, a Musa nije mogla da mu kaže šta osjeća prema njemu! Sedma sezona isto je OK, međutim jako se bojim da se Musa ne zaljubi u tog nekog tipa po imenu Orlando koje su upoznale dok putuje kroz vrijeme, nezz puno o njemu jer ne gledam S07, osim toga da on zna kako smiriti te neke Quillcatse (rasa od Critty, Musine mačke, tj. njene Fairy Animal), to sam vidjeo na nekim stranicama na fejsu. xD
Mislim, nije Riven sad baš neki najbolji lik, nije da ga hejtam, ali nije među najboljima, npr. sjećate se kad je surađivao sa Darcy? Eh, to je bio pravi crtić! Međutim, Riven je kao stvoren za Musu! Baš je njezin tip! xD
- Ali hajde malo da odahnemo od naše jadne Muse!

- Došli smo do transformacija. Neću sad opširno o tome, jer slijedeći post će biti o transformacijama, pa ću tamo reći svoje mišljenje! *------*

- Naime, pripremam post koji sam obećao, a nisam ga postavio ; o ConceptArtovima. Najgore je to što brat mora oboriti sistem, pa se bojim da će se sve obrisati.

- Ima tu još mnogo postova, ali, da se ja vratim na stvar! K'o prvo, urnebesno mi je glupo to što Winxice moraju imati po dvije transformacije, a jednu koriste većinom od epizode 6, do epizode 13-14. ;'3
Jadni Harmonix & Bloomix; padnu u zaborav! (tj. ne Bloomix, korišćen je još dvije epizode u sezoni 7 dok nisu dobile Butterflix, WOOW!).
Zbog toga i ja u svojim fanfictionima (u augustu 1OO% post o njima) o Winx-u, gdje tražim fanmade transformacije sa neta da ih iskoristim, moram tražiti po dvije za svaku sezonu, to izgleda jako ne povezano i veoma je teško pronaći odlične transformacije, uff! Da samo znate, koliko ih (bez uvrede) ima ružnih i glupih! Nemam copyright (autorska prava), zato ću vam samo reći da neću postavljati slike, nego dati imena transformacija pa nađite slike na netu (skoro sve, tj. sve su sa DeviantArta), a mišljenja napišite u komentaru!
- Ima još jedna stvar, a to je 'film 3', pa pogledajte ga, ako još niste! Super je radnja (čuđenje), ali animacija, uff!! Ja sam ga downloadovo, tj. 'skinuo' sa neta, ali jako mnogo koči! ;'(

Nadam se da kad brat obori sistem će biti brže!
Na vlastitu odgovornost (xD), pogledajte film, plakat ćete kad vidite kako je glupo urađen! Gdje je onaj lijepi, fini 3D/CGI iz prva dva filma? Treći je tako BEBAST!!! URRRRGH!!

- Inače, post se bliži kraju, gore ste vidjeli da sam postavio nešto 'DuArt', ako ne znate šta je to, reći ću vam: NICK JE POTPISAO UGOVOR ZA SEZONE 5 I 6 I NAKON TOGA IZGUBIO LICENCU! ZAMJENIT ĆE GA STUDIO DUART (TJ. VEĆ JEST JER RADI SEZONU 7)!
- Eto, to je to, kommajte, sorry još jednom što je tako brzo novi post, ali barem će te imati nešto za čitati! ;')

Broj komentara: 8:

  1. Prva! Yaaaas! Ja ne volim nickelodeon, inače ima ok crtića i to ali je uništio winx! Zašto su maknuli Tune i Digit?! Msm oni su se povezali sa Musom i Tecnom a ne Caramel i Cherie!!!!!!!TO ME NAJVIŠE ŽIVCIRA! I da Musi su uvalili tu rozu, kao i ostalim Winxicama i sve njihove boje su izopačili!!! Grozno!!! Naravno da je Rai bolji! Ja sam pogledala film i nije toliko loš ali kao da je...kratak! I tema je glupa i obična uopće nema onog ajme što će sad bit!? Ajmo Winx! Samo ono: maaaah znam sveee. I sve se radi o Skyu i Bloom tema je tako jadna i glupa. Bez veze. Kratak je i dosadan. I da to što je Riven otišao nije bilo uopće uredu, sve ih nabijem tako su...GRRRR! A Musa je od buntovnice postala bebasta kao i sve -.- Jao kako sam sad izvrijeđala nick u ovom komu. On mi nije zgrdio Winx, već sebe! Ugl. kod mene uskoro novo, bb! by:Liar_Arijana_King Tuth

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Winx24. Potpuno se slažem s tobom. Film nisam gledala, ali sam gledala napreskokce i onaj spot kad pjevaju na kraju. Nekako mislim da taj spot nije primjeren za curice koje gledaju taj Winx, jednostavno nije. Musa mi je bila prelijepa u crvenom, i sve su vile imale neku svoju posebnu boju, a sada svi uglavnom nose rozo, hahah, to je cak i malo smijesno a ne samo glupo.

      Izbriši
  2. Winx24. Dosta si dobro to opisao, i pokazao nam koliko ne voliš Nickelodeon i što je sve napravio od Winxa. Ja sam još prošle godine počela pisati sličan post, i sutra ću ga dovršiti, tako da molim te nemoj misliti da sam ti nešto kopirala, jer evo do danas nisam ni pročitala ovaj post. Evo, sad prvi put cujem za studio DuArt, malo cu istraziti o njemu i vidjeti sto on to točno radi s Winxom. Vjerojatno samo animira, a ne smislja priču ili dizajn likova, ali to jos treba vidjeti. Daa, ovo s Musom je vidim velika stvar na fejsu i ljudi se nesto jako bave oko toga. Ovo s Orlandom nije bas logično i realno, jer ipak on živi u prošlosti, a Winxice su došlle iz 'budućnosti', tako da mislim da ništa od njihove ljubavne priće, ali to ćemo još vidjeti. Nisam gledala cijelu sestu sezonu tako da ne znam što je točno bilo s Rivenom, ali koliko vidim, samo je otišao, bez nekog objašnjenja. A ne znamo ni kamo je otišao i što radi... glupo. Mozda naprave kao neki iznenađenje povratak pa ono svi sretni i to.. a mozda i ne.

    OdgovoriIzbriši
  3. Winx24. Da, jos prosle godine sam pisala o tome koliko winxice imaju godina, i... njihovo ponašanje i oblacenje stvarno nije primjereno tome, bile su zrelije i odraslije u prvoj i drugoj sezoni nego sada. Totalno su promijenili i unistili sve. Spremam post u kojem sam napisala sto je nick promijenio, ali to cete vidjeti tek kad ga objavim. Do tad, komajte ovaj post sto sad stoji. ;)
    Jako mi se svida ideja posta, i ove slike su ti jako dobre i jako mi se svidaju, i ideja je odlicna. Mozda si mogao staviti jos koju sliku u post da ne bude prazan. I da, ajde stavi da se moze komentirati bez da se mora biti ulogiran u google, tj. da se samo upise ime, tj. da se komentira anonimno, jer nemaju svi profile ili im se neda ulogiravati, pa ces imati manje komentara.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dora (Winx24), studio DuArt ne animira Winx; nego ga samo sinhronizuje (kako sam ja shvatio), jer je Nick izgubio licencu (konačno!), a nema više ni Rai English-a (ne sinkronizuje, nažalost), tako da je sad DuArt preuzeo tu stvar u svoje ruke, bar sam ja tako shvatio, tj. preveo sebi. xD
    Ja mislim da je to sve, inače ne bih rekao, kao ni ti da će DuArt da smišlja novu priču i to. Isto tako, ovo za komentare da se ulogiraš, to nezz isključiti, ako ti znaš, molim te pokaži mi kako (ipak je ovo blogspot, malo je drugačije od blogera, zar ne?) xD
    - A ono sa Orlandom? Možda ga Winx povedu u budućnost!! xD'
    Ima još nešto, Arijana je pisala o tome ~ kad je Musa izgubila glas, Rive je shvatio da ne može ući za Rumpelstiltskinom u Legendarijum, te se osjećao beskorisnim, a Musa mu nije mogla reći svoje osjećaje. Tad je odlučio da je najbolje da ode, jer nije mogao ništa poduzeti oko 'glasa' svoje 'cure'. A Musa je htjela da mu kaže šta misli o njemu (ugl. sve najnajnaj), no nije mogla. ;'(
    Et', to je to, hvala objema, BB. ♥

    OdgovoriIzbriši
  5. NEW POST COMMING SOON... WINX CLUB TRANSFORMATIONS ONLY ON BLOOM MAGIC!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hey imam novi post komaj www.adventureworld.bloger.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako mi se svidja ovaj post odlican je,sto se tice winxa malo mi je dosadio pa zato gledam japanske anime serije koje su mnogo bolje ali i pune krvi i nasilja,ne znam da li si gledao attack on titan originalno shingeki no kyojin horor anime ali veoma odlican.

    OdgovoriIzbriši